34-730 Mszana Dolna, ul. Starowiejska 4
Pon - Pt: 8:00 - 15:00
  • zsti1
  • zsti2
  • zsti3
  • zsti4

ZSTI wraz partnerem lokalną marką Zagórzańskie Dziedziny prezentowało swoją ofertę na krakowskich targach edukacyjnych

Właśnie zakończył się trwający dwa dni Festiwal Zawodów w Małopolsce, w którym w Małopolskim  Centrum Targowo-Kongresowym EXPO Kraków Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych z Mszany Dolnej uczestniczył już po raz siódmy, prezentując ofertę technikum reklamy. Tym razem na stoisku ZSTI nie zabrakło akcentów regionalnych – partnerem szkoły była bowiem lokalna marka Zagórzańskie Dziedziny.

Wśród sześciu Branżowych Centrów Umiejętności swoją ofertę związaną z branżą programowania i informatyki prezentowało także powstałe przy ZSTI BCU z Mszany Dolnej. Festiwal Zawodów w Małopolsce to święto szkolnictwa zawodowego, realizowanego w ramach finansowanego z funduszy europejskich projektu „Zawodowa Małopolska”. W czasie jego trwania uczniowie szkół kształcących zawodowo prezentowali w sposób interaktywny zdobyte umiejętności zawodowe. Przez dwa dni wystawcy – szkoły ponadpodstawowe,  uczelnie wyższe, pracodawcy prześcigali się w pomysłach, by przyciągnąć uwagę zwiedzających. Na blisko stu interaktywnych stanowiskach można zobaczyć m.in. pokazy barmańskie, mody, robotyki, mechaniki samochodowej oraz wiele innych związanych z branżami: mechaniczno-transportową, rolniczo-leśną, elektroniczno-informatyczną, turystyczno-gastronomiczną, medyczno-społeczną, handlowo-usługową, budowlaną, energetyczną i chemiczną oraz mundurową.

Oferta ZSTI cieszyła się ogromną popularnością wśród zwiedzających. Na stoisku technikum reklamy można było zobaczyć wiele nowości branżowych, takich jak druk sublimacyjny, druk 3D, studio fotograficzne, pokazy graficzne, laser CNC służący do tworzenia grawerunków na różnych materiałach. Dodatkową atrakcją była oferta lokalnej marki Zagórzańskie Dziedziny, z którą szkoła rozpoczęła w tym roku współpracę.

Dla uczniów ZSTI udział w targach był niezwykle ciekawym doświadczeniem. Szczególnie dla przyszłych specjalistów z klasy reklamy była to cenna lekcja, podczas której wiedzę teoretyczną mogli skonfrontować z praktyką zawodową. – Udział w targach wymagał od nas wiedzy logistycznej. Przygotowania trwały kilka miesięcy. To było ogromne przedsięwzięcie. -Musieliśmy nie tylko opracować materiały prasowe, które znalazły się w katalogu wystawowym  targów, ale także nawiązać współpracę z przedsiębiorcami z branży, co było wymogiem organizatorów – tłumaczą przedstawiciele ZSTI. – Sam udział w targach, to były trzy dni ciężkiej pracy – począwszy od opracowania koncepcji, transport wszystkich materiałów, poprzez przygotowanie stoiska, aż wreszcie promowanie szkoły wśród tysięcy gości odwiedzających targi.

20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425
20240425